Legacy Nylund

LC NYLUND:

1.0 | 1.1 | 1.2 | 1.3

2.0 | 2.1 | 2.2 | 2.3

3.0 | 3.1 | 3.2 | 3.3 | 3.4

4.0 | 4.1 | 4.2 | 4.3 | 4.4

5.0 | 5.1 | 5.2 | 5.3

6.0 | 6.1 | 6.2 | 6.3 | 6.4

7.0 | 7.1

sukupuu

extrat:

1 | 2

BaCC:

viikot 1-4 | viikot 5-7 | viikot 8-9 | viikko 10 | viikko 11

#26


kuukausi tai pari sitten ottamiani kuvia kaunialasta, halusin ne pois pyörimästä kuvakansiossani. kaikki talot ladattu täältä, samoin olen ottanut sieltä vähän mallia simienkin muodonmuutokseen. :D

heippa janus!
pentti kasvoi ja poikavauva, jonka nimeä en millään muista, syntyi...
tuukka paransi koulussa. :)
samoin pentti!

6 kommenttia:

  1. Aarrgghh tälläset kivat muodonmuutosjutut saa aina innostuu mut pelaamaan valmissimeillä :D Tähän asti oon inhonnu niillä pelaamista ihan vaan siksi, että mulla on aina ollu myöskin suomenkielinen peli ja ne nimikäännökset on vaan niin tyhmiä. En voi sietää typeriä suomalaisjunttinimiä ollenkaan ja siks oonki aina peränny ajatukset noilla pelaamisesta :D Nyt vois kyllä kokeilla, kun Kauniala on aina ollut jotenki se "mun naapurusto" jolla oon tykänny pelata ja ku pelikin on nykyään englanniksi ni vois ehkä jaksaa pelatakin.

    Jotenkin mua aina surettaa mennä vaikuttamaan niiden simien elämiin, tuntuu jotenki ku ne perheet menis pilalle :D Toisaalta kuitenki täytyyhän niidenki päästä eteenpäin elämässään vaikka se onki lähes mahdotonta Kaunialan tapaisessa naapurustossa, jossa kaikki tuntee kaikki ja tuntuu olevan vähän jokaiselle jotain sukua. Tosin Kaunialassa ei oo kyllä niin pahat sukukytkökset ku Veronalassa tai Outolaaksossa :D Noi mahdottomat sukukytkökset on yks ärsyttävimmistä asioista koko pelissä ku tuntuu ettei naapuruston sisällä voi parittaa melkein ketään valmissimejä.

    Tulipa taas höpöteltyy kaikkee turhaa :D Jos vaikka kuviin sitten!

    Tosiaankin joo, erityisesti toi Vähälän perhe (?) sai mut jotenki innostumaan pelaamaan ku ne on niin kivan näkösiä. En oo koskaan tykänny siitä perheestä suurimmaks osiks Tuukan takia, mut sen lisäks siksi että niillä on niin pieni talo! En koskaan haluis muutattaa valmisperheitä pois kotitonteiltaan tai rakentaa uusia taloja, mut noi pikkutalot on ihan mahdottomia rempattaviakin :D Yleensä oon pikkutalojen puolella, koska isot talot on rasittavia mut tollaset ylipienetkin käy hermoille!

    Täytyy sanoa, etten erottais Mukavaisen kaksosia, ellei toinen (Anneli? Se goottityyppi ainaki oli Leena :D) olis käyny pusuttelemassa Tuukkaa. Leenallahan oli jotain sutinaa Haaveisen kanssa jos muistan oikein ja tolla toisella Tuukan kanssa. Tosin mikäpä estäis pistämästä ristiin!

    Aah Goottilat. Oon aina ollu jotenkin niiden perheen puoleen, vaikka en oo koskaan pitäny Aleksanterista sen kamalan nenän takia. Aleksanteri on aina vaan sysätty mun pelissä lastenhoitajan vastuulle ja Cassandra on ollu mun suosikki, jonka elämän haluan kuntoon. Hassua muuten, että niin monet pistää Cassandran ja Taneli Haaveisen yhteen, kun ite oon aina pitänyt kiinni Lorulasta ja yrittänyt saada sen ns. ryhdistäytymään perheenisäksi jne :D

    blaablaablaa tulipa pitkä kommentti eikä suurin osa ees liity postaukseen.............. Nooh, ehkä seuraavalla kerralla sitte :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho tulipa romaani :D:D Tajusin kyllä et tuli pitkä kommentti mut ei näyttäny kommentointiboksissa lainkaan näin pitkältä... :D

      Poista
    2. huhu apua säikähdin kun näin noin pitkän kommentin! ihana, kiitos. :D

      kauniala tuntuu olevan kaikkien suosikki, pitäisi varmaan kokeilla muillakin valmisnaapurustoilla pelaamista mutten jaksa remontoida niitä taloja. :D ja siis voi mulla on ihan sama tuon kanssa että tuntuu että sotken nuo naapurustot.... siksi parasta onkin aina tyhjentää tekemänsä muutokset ja aloittaa aina uudestaan noilla makeovereilla ja vaan simien ihastelulla niiden elämään sen kummemmin puuttumatta. toisaalta olis kyllä siistiä jos pelissä tallustelisi jo jotkut aleksanteri goottilan lapsenlapset!

      vähälät ovat ihania! tai ainakin tuo annan tekemä talo on niin ihana, että tykkään pelata perheelläkin sen ansiosta. ja hei kyllä leenalla on vähän enemmän silmämeikkiä ja lyhyempi hame kuin annelilla.... :DD

      ja siis joo, mitä pelintekijöillä on liikkunu mielessä ton aleksanterin nenän suhteen? eihän se näytä kummaltakaan, johannalta tai janukselta. :D mutta lorula ja cassandra on ehdoton no no, ainakin pidemmän päälle. ;)

      mutta siis kiitos kommentista! alkoi tehdä mieli pelaamaan tätä kirjoittaessa.

      Poista
  2. Jospa mulla olis NYT aikaa kommentoida, oon jo monta kertaa ihastellut tätä postausta! :) Ihan vaan siks, koska nää muodonmuutokset on niin hyviä. Anna tekee hyvää jälkeä...

    Tykkään Goottiloista, erityisesti Cassandrasta, tekis mieli mennä niillä välillä pelaamaan ja tekemään itekin niille muodonmuutokset. Goottiloiden ruokailuhetki on lempikuvani näistä kaikista!

    Mukavaisten tytöt näyttää kunnolla kaksosilta, siisti hiustyyli! Tuukkakin on suloinen, vaikken siitä ole ennen innostunutkaan. :D

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. olen varsinaisessa patti-tilanteessa! kuvat uuteen osaan löytyisi, mutta koneen käyttöjärjestelmä asennettiin uusiksi ja on sellatinen pikku ongelma etten voi muokata kuvia enkä julkaise niitä sellaisinakaan... gimp ei asennu kunnolla ja olen kadottanut photoshop-asennuslevyni. :( ja muilla kuvanmuokkausohjelmilla en ole saanut toivomaani tulosta. että se minua viivyttää.. toki pelailu myös keskeytyi lähes koko kesäksi. :D

      Poista